Uniderm - opinie i ceny, komentarze
Piękno

Uniderm – opinie i ceny, komentarze

Drug Uniderm jest lek do użytku na zewnątrz, należy do grupy kortykosteroidów.

kompozycji i wytworzenia emisji Uniderm

Drug Uniderm wytwarza się w postaci 0,1% miejscowe śmietanie. Krem przychodzi rur aluminiowych o pojemności 15 i 30 gramów w wiązce tektury, gdzie umieścić szczegółowe streszczenie.

krem ​​jednorodną gęstą białą substancję bez zanieczyszczeń i zapachu w 1 g preparatu zawiera 1 mg substancji czynnej – pirośluzanu mometazonu. Składniki pomocnicze są: dwutlenek tytanu, wazelina biała, oczyszczona woda, alkohol cetostearylowy, makrogol

Wskazania do stosowania Uniderm

Krem Uniderm jest przeznaczona do stosowania zewnętrznego w złożonej terapii chorób skóry, a mianowicie:

• atopowe zapalenie skóry;

• płacz wyprysk;
  • swędzenie skóry;
  • procesy zapalne, które są trudne w leczeniu innych grup leków;
  • ugryzienia owadów;
  • s (pokrzywka, obrzęk zarysowanie).

Przeciwwskazania Uniderm

Przed nałożeniem kremu Uniderm na skórze należy dokładnie zapoznać się z dołączonej instrukcji obsługi. Lek jest przeciwwskazany do stosowania w następujących przypadkach:

• okołoustny skóry;
  • rumień skóry spowodowane przez zakażenie wirusowe lub grzybicze;
  • trądzik różowaty;
  • gruźlicę;
  • wysypki i obrzęk na skórę, ze względu na wprowadzenie szczepionki;
  • wiek dzieci w wieku poniżej 1 roku;
  • ciąży i laktacji
  • jednostka nietolerancji składników spożywczych;
  • ciężkiej choroby wątroby związanej z zaburzeniem czynności narządów.

Szczególną ostrożność wymaga użycia Uniderm pod opatrunkiem okluzyjnym w obszarze fałdy skóry.

Sposób stosowania i dawkowanie leku

Uniderm Krem jest przeznaczony tylko do stosowania na skórę. Lek stosuje się na czyste i wysuszoną skórę w postaci cienkiej warstwy i lekko wciera aż do całkowitego wchłonięcia masażu.

czas przebiegu leczenia wynosi zazwyczaj nie więcej niż 7 dni, jeżeli w ciągu 2-3 dni od rozpoczęcia leczenia, nie zachodzi wyraźna poprawa, pacjent powinien być ponownie do lekarza w diagnostyce i terapii.

u kobiet w ciąży i laktacji Uniderm

Bezpieczeństwo Uniderm leku nie zostały ustalone dla kobiet w ciąży. Kortykosteroidy przez barierę łożyskową i może dostać się do ciała płodu. W świetle tych danych, stosowanie kremu jest niepożądane w leczeniu chorób skóry, w przyszłej matki. Stosowanie leku jest możliwe tylko w przypadku, gdy nie jest dobre wskazania i spodziewane korzyści dla matki przewyższają potencjalne ryzyko dla płodu.

Stosowanie leku Uniderm podczas karmienia piersią jest możliwe w porozumieniu z lekarzem. Krem nie stosuje się do piersi i sutki.

Skutki uboczne Uniderm

Drug Zgodnie dobrze tolerowane

przez pacjentów. Działanie niepożądane s na lek występuje tylko u osób z wysokim indywidualnej wrażliwości na składniki kremu i manifestują się one lokalnie:

• wysypka;
  • zwiększony wzrost ciemnych włosów w miejscu stosowania kremu;
  • łuszczenie i suchość skóry;
  • mieszków włosowych
  • trądzik;
  • zmniejszenie pigmentacji skóry w obszarze nakładania kremu;
  • atrofia skóry (rozwija z długotrwałego używania)
  • zwiększona wzór skóry;
  • okołoustny zapalenie skóry po zastosowaniu produktu na twarzy.

Wraz z rozwojem jednego lub kilku objawów leczenia przedawkowania leków, należy natychmiast przerwać i skontaktować się z lekarzem prowadzącym.

Przedawkowanie Uniderm

Przedawkowanie w większości przypadków rozwija się, gdy krem ​​nakłada się na dużej powierzchni skóry lub pod opatrunkiem okluzyjnym. Małe dzieci są najbardziej podatne na przedawkowania. Klinicznie objawia się następującymi cechami:

• hamowanie funkcji kory nadnerczy,
  • rozwój niewydolności nadnerczy;
  • zespół Itsenko-Kushinga
  • nieprawidłowe działanie układu sercowo-naczyniowego;
  • zahamowanie czynności układu oddechowego;
  • nadmierne pocenie;
  • zaburzenia świadomości.

Leczenie przedawkowania jest objawowe. Wraz z rozwojem tych objawów podczas terapii z użyciem kremu Uniderm przestanie natychmiast i zasięgnąć pomocy lekarskiej.

interakcje lekowe

Drug Uniderm można przypisać pacjentom w połączeniu z innymi maści i kremów z tym działanie przeciwzapalne i antyseptyczne.

Nie zaleca się stosowania leku w połączeniu z lekami przeciwzakrzepowymi bezpośredniego działania (maści heparyny, na przykład), a pod działaniem kortykosteroidów zwiększa ryzyko krwawienia i inne efekty uboczne stosowania antykoagulantów.

Instrukcje specjalne Uniderm

Drug, i należy zachować ostrożność u pacjentów, którzy

funkcję nadnerczy zaburzona. Zastosowanie opatrunków okluzyjnych zwiększa ryzyko ogólnoustrojowych działań ubocznych leku.

Po naniesieniu kremu na dotkniętą powierzchnię skóry należy dokładnie umyć ręce wodą z mydłem i wodą. W przypadku kontaktu z oczami przemyć obficie bieżącą wodą i zasięgnąć okulisty. Część glikolu propylenowego lek może spowodować poważne zaczerwienienie i pieczenie w oczach.

Drug Uniderm mogą być stosowane na skórę tylko po konsultacji z dermatologiem i dokładną diagnozę. Lek nie jest skuteczny przeciwko zakażeniom grzybiczym i wirusy, więc przed wizytą u lekarza nie samoleczenia.

lek nie powinien być stosowany na otwartej ranie za kortykosteroidy spowolnienia procesu gojenia się rany i może powodować wtórne zakażenia bakteryjne.

Jeśli to konieczne, odstawienie leku, powinno odbywać się stopniowo, w przeciwnym razie wszystkie objawy wróci z nawiązką, i będą musiały podnieść innego narzędzia. Dawka krem ​​zmniejszają stopniowo dodając do dziennej dawki niewielką ilość kremu dziecka, codziennie zmniejszenie dawki i zwiększanie dawki balsam. W ten sposób obciążenie na gruczoły nadnerczy będzie minimalny.

Lek nie jest zalecany dla dzieci poniżej 1 roku. Jest związane z większym ryzykiem wystąpienia skutków ubocznych, ale znane są przypadki celu kremowych Uniderm pacjentów w wieku od 6 miesięcy pod nadzorem lekarza. Krem Uniderm rozcieńczono w połowie zwykłą niemowląt śmietany.

Przy stosowaniu leku w leczeniu dzieci w wieku od 1 roku do 6 Czas trwania leczenia nie powinien przekraczać 3 dni.

Analogi śmietany Uniderm

Krem Uniderm ma szereg analogów, które mają działanie terapeutyczne, a skład jest podobny

• Elokom krem;
  • Silcare krem;
  • Gitan N śmietany;
  • Momat krem.

Przed wymianą Uniderm jeden z analogów należy dokładnie zapoznać się z dołączonej instrukcji obsługi, ponieważ suplementy mają ograniczenia wiekowe i szereg przeciwwskazań.

Warunki dopuszczenia i magazynowania

Krem Uniderm sprzedawane w aptekach na receptę. Przechowywać preparat jest zalecany w chłodnym miejscu niedostępnym dla dzieci. Po każdym użyciu, pokrywa kremu należy dokręcić. Okres trwałości wynosi 2 lata od daty produkcji, po tym okresie, lek nie powinien być stosowany na skórę.

Cena Uniderm

Średni koszt leku Uniderm w aptekach jest …..

1. Newsman says:

Comments are closed.